Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdzie spędzamy czas w mediach społecznościowych? Najwięcej na TikToku

W maju Facebook odwiedziło 26,49 mln internautów (fot. Magnus Mueller/Pexels.com)

W maju największy procentowy spadek liczby użytkowników zanotował Blogspot.com. Facebook pozostaje numerem jeden zestawienia serwisów społecznościowych.

Jak wynika z badania Mediapanel, w maju Facebook (Meta) odwiedziło 26,49 mln internautów (spadek o 0,37 proc.). Dalej znalazły się: Instagram (Meta) – 15,43 mln (wzrost o 0,96 proc.), TikTok (ByteDance) – 13 mln (spadek o 7,86 proc.), Twitter (Twitter) – 11,13 mln (wzrost o 1,58 proc.), Pinterest (Pinterest) – 8,00 mln (spadek o 3,74 proc.), Snapchat (Snap) – 7,83 mln (spadek o 6,58 proc.), LinkedIn (Microsoft Corporation) – 6,23 mln (wzrost o 6,65 proc.), Blogspot.pl (Google.com) – 5,77 mln (spadek o 13,49 proc.), Wykop (Wykop) – 3,74 mln (spadek o 4,65 proc.) i Reddit (Advance Publications) – 2,93 mln (spadek o 12,41 proc.).

W maju najwięcej czasu internauci spędzili na TikToku – 17 godz. 12 min. Kolejne były: Facebook – 16 godz. 13 min, Instagram – 4 godz. 11 min, Snapchat – 3 godz. 02 min i Twitter – 56 min.

Czytaj też: Tok FM zaprasza Tomasza Lisa na antenę, by wyjaśnił swoje zachowania w "Newsweek Polska"

Wszystkie serwisy nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 27.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.