Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ dodał 8 milionów subskrypcji. Ma teraz prawie 138 mln i dogania Netflixa

Disney+ ma być na dobrej drodze, aby do końca 2024 roku przejąć pozycję lidera od Netflixa (screen: YouTube/Star Wars, YouTube/Netflix)

The Walt Disney Company w pierwszym kwartale 2022 roku zwiększył przychody o 23 proc. rok do roku. Aż o 7,9 mln w porównaniu z poprzednim kwartałem wzrosła liczba subskrypcji serwisu streamingowego Disney+, osiągając globalnie 137,7 mln.

To tym bardziej znaczące, że lider na rynku serwisów – Netflix (222 mln) – w tym samym okresie stracił ok. 200 tys. subskrypcji, a sugeruje się, że w kolejnym kwartale straci prawie 2 mln.

Disney+ zdetronizuje Netflixa?

Tymczasem Disney+ osiągnął wynik nawet lepszy, niż oczekiwali analitycy z Wall Street, którzy zakładali, że na koniec kwartału będzie miał 135 mln subskrypcji. Dyrektor generalny koncernu Bob Chapek stwierdził, że Disney+ jest na dobrej drodze, aby do końca 2024 roku zdobyć 230-260 mln subskrybentów, co oznaczałoby przejęcie pozycji lidera od Netflixa.

Czytaj też: Meta pozwana przez byłego moderatora Facebooka o brak higieny pracy

Trio usług przesyłania strumieniowego Disneya osiągnęło 205,6 mln subskrypcji na całym świecie, co stanowi kwartalny wzrost o 9,2 mln. Na koniec kwartału było to 45,6 mln dla Hulu (wzrost o 10 proc. rok do roku) i 22,3 mln dla ESPN+ (+ 62 proc.). Subskrybenci Disney+ w największym regionie USA/Kanady zdobyli w poprzednim kwartale 1,5 mln nowych użytkowników, osiągając 44,4 mln.

Przychody całego Disneya za okres od początku stycznia do końca marca wyniosły 19,25 mld dol. i wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, choć były mniejsze niż w ostatnim kwartale ub.r. (21,82 mld dol.). Zysk wyniósł 1,09 mld, będąc minimalnie niższy niż w poprzednim kwartale (1,15 mld).

Czytaj też: Maile Dworczyka: Manna chcieli zwolnić już w 2019 r. Dyskusje na szczeblu premiera

(MAC, 13.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.