Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Byli dziennikarze TVP stworzyli serwis wPoznaniu.pl dla mieszkańców Wielkopolski

W serwisie, jak zapowiadają twórcy, publikowanych będzie sporo materiałów wideo (fot. materiały prasowe)

Byli dziennikarze TVP Artur Adamczak i Jan Józefowski stworzyli serwis wPoznaniu.pl (World Trade Center).

Serwis z redakcją w Poznaniu jest skierowany do mieszkańców Wielkopolski. W portalu - jak zapowiadają twórcy - publikowane będą nie tylko klasyczne teksty ze zdjęciami, lecz także sporo materiałów wideo.

Czytaj też: Poufna Rozmowa ujawnia, jak premierowi planowano występy w TVP i Polsacie

– Już zaczęliśmy produkcję programu "W 30 sekund dookoła idei", w którym naukowcy w 30 sekund wytłumaczą znaczenia pojęć, które się zacierają, jak np. "ideologia" – mówi Jan Józefowski, redaktor naczelny wPoznaniu.pl.

Serwis wPoznaniu.pl publikuje też serwis informacyjny "Poznań w minutę", który pojawia się na stronie i w social mediach codziennie o godz. 16.

Twórcy portalu zaprosili do współpracy spółkę World Trade Center, która została partnerem projektu. Prezesem World Trade Center jest była szefowa Wiadomości TVP oraz poznańskiego ośrodka Telewizji Polskiej – Lena Bretes-Dorożała. – Weszliśmy we współpracę z WTC, bo są doświadczeni na rynku mediów, już wcześniej byli zaangażowani w projekty mediowe. Ich rolą jest stworzenie zaplecza – częściowo finansowego, częściowo biurowego – mówi Józefowski. 

Do WTC należy 50 proc. udziałów w projekcie, po 25 proc. mają założyciele: Adam Adamczak i Jan Józefowski. 

Czytaj też: Były detektyw i były naczelny "Poznaniaka" zeznawali w sądzie w sprawie Ziętary

Artur Adamczak w latach 2005-16 związany był z poznańskim oddziałem Telewizji Polskiej. Po odejściu z TVP pracował trzy lata w Polsat News, ostatnie dwa lata pracował na Uniwersytecie Artystycznym im. M. Abakanowicz w Poznaniu. Z kolei Jan Józefowski w TVP pracował trzy lata. Od 2018 roku był związany z telewizją WTK, w ostatnim czasie pełnił funkcję dyrektora programowego. W redakcji pracują także Marianna Anders, Erwin Nowak i Franciszek Bryska. 

(BAE, 01.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.