Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najfajniejsze życzenia świąteczne, jakie dostaliśmy. Dystans najważniejszy

Cała prawda o reklamie - być może to najfajniejsze życzenia świąteczne, jakie nadeszły do redakcji

Być może są to najfajniejsze życzenia świąteczne, jakie nadeszły do redakcji "Press" - uznaliśmy kolegialnie. A skoro tak, to dzielimy się nimi, bo niosą kilka ciekawych informacji statystycznych. 

Przed świętami w każdej firmie - i w każdej redakcji - odbiera się dziesiątki, a może setki życzeń świątecznych. Listownie, mejlowo, telefonicznie, przez kuriera - wiadomo, czas sprzyja temu, by robić sobie drobne uprzejmości. Za którymi niekiedy stoją biznesowe powody, co prawda, ale wolimy myśleć, że to czysta życzliwość.

Najfajniejsze życzenia świąteczne

Spośród wielu życzeń wybraliśmy w tym roku pomysł agencji Freundschaft. Uznaliśmy, że jest najciekawszy, kreatywny, a do tego pożyteczny. Zanim agencja przeszła do rzeczy i przeczytaliśmy "spokojnych świąt", zaserwowała nam wyniki badania na temat postrzegania reklam. Badanie zostało przeprowadzone przez Grupę Freundschaft przy użyciu platformy Omnisurv, stworzonej przez IQS w dniach 10-12 grudnia 2021 roku na grupie ogólnopolskiej w wieku 18-64 lata liczącej 1000 osób.

A tam informacje o tym, co nas najbardziej... irytuje w reklamach, podane w dowcipnej formie. Z kilkudziesięciu slajdów przedstawiamy kilka poniżej. Jednak wystarczy, by zrozumieć sam zamysł.

Serdecznie dziękujemy za życzenia (nie tylko agencji Freundschaft). I wzajemnie, rzecz jasna! 

Press
Press
Press
Press
Press
Press
Press
Press
Press
Press

(MAT, 24.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.