Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Freundschaft realizuje pierwszą kampanię Balea na polskim rynku

Kolejna odsłona kampanii planowana jest już z nową twarzą marki Balea (fot. materiały prasowe)

Wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania Balea, marki własnej dm Drogerie.

Komunikacja pod hasłem "Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki, to efekt rozszerzonej współpracy agencji Freundschaft i jej obecnego klienta dm Drogerie. Freundschaft odpowiada za zakup mediów do tej kampanii oraz za koncept kreatywny, realizację kampanii offline i online wraz z konkursem wyłaniającym ambasadorkę lub ambasadora Balea. Kolejna odsłona kampanii planowana jest już z nową twarzą marki.

Działania objęły przygotowanie materiałów online, w tym ponad 200 różnych formatów digital, strony internetowej, kanałów SoMe (IG, FB, TikTok), współpracę z influencerkami z kategorii beauty & care, produkcję sesji zdjęciowej i spotów, w tym animacji poklatkowych. Agencja odpowiada także za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów POS - obecnych w sklepach dm Drogerie.

Balea ma w ofercie ponad 600 kosmetyków do pielęgnacji.

(AMS, 23.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.