Marcin Pyszora chief strategy & growth officerem w agencji Freundschaft
Marcin Pyszora pracował w globalnych zespołach – Ogilvy (WPP) oraz Heart&Science (Omnicom Group) (fot. materiały prasowe)
Agencja Freundschaft tworzy stanowisko chief strategy & growth officer. Objął je Marcin Pyszora.
Pyszora ma się koncentrować na integracji strategii marki, komunikacji i mediów przy wsparciu zaawansowanych rozwiązań analitycznych opartych na AI. Tym samym agencja wzmacnia multidyscyplinarną współpracę zespołów w ramach spójnego ekosystemu, który umożliwia precyzyjne projektowanie i skalowanie działań marketingowych.
Czytaj też: Yuriy Bryvus product & martech directorem w Dentsu Creative
– Nowa rola CSGO to krok w realizacji szerszej strategii agencji. Zintegrowane kompetencje tworzenia komunikacji, projektowania eventów i planowania mediów rozwijane będą wraz z dobrze zaprojektowaną analityką, również we współpracy z innymi spółkami Mediacap: Lifetube i IQS – mówi Michał Banaszewski, CEO Grupy Freundschaft.
Marcin Pyszora jest ekspertem w obszarze marketing effectiveness – łączy wiedzę z zakresu planowania komunikacji z umiejętnością mierzenia i maksymalizowania efektywności rozwiązań marketingowych. Zdobywał doświadczenie w agencjach komunikacyjnych i mediowych. Ostatnie lata spędził w Niemczech, pracując w globalnych zespołach sieciowych agencji i domów mediowych – Ogilvy (WPP) oraz Heart&Science (Omnicom Group). Pyszora pracował dla największych marek globalnych: Milka, Heineken, Ikea, Uber Eats, Puma, Pizza Hut, McDonald’s, Hennessy, Danone, H&M czy Zalando. Jest wielokrotnym laureatem EFFIE, w tym dwukrotnym zdobywcą Grand Prix, oraz ma na koncie ponad 30 nagród kreatywnych.
Czytaj też: Agencje Lepont, na_ty i Visual Crafters stworzą jedną nową – Archipelag
(AMS, 03.10.2025)










