Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SKM SAR pozyskał kolejnych członków

SKM SAR zrzesza 126 podmiotów, szefuje mu Dariusz Adrian, wybrany w lipcu na kolejną kadencję (fot. materiały prasowe)

Członkami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zostały agencja Focus Media Group i agencja mediowa PHD Media Direction, a należąca do Focus Media Group agencja Imagine Nation dołączyła do Klubu Agencji Eventowych SAR.

„Agencje widzą potrzebę zrzeszania się, współpracy oraz promowania wypracowanych przez stowarzyszenie standardów. Agencje nie tylko eventowe śledzą jak SAR oraz KAE działa w sztabie kryzysowym #TUgether, którego jest jednym z założycieli” - komentuje dołączanie nowych podmiotów Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Będziemy aktywnie wspierać inicjatywy i projekty dając od siebie zaangażowanie i dzięki temu zaznaczymy swój wkład w rozwój branży komunikacyjnej i polepszenie jakości współpracy pomiędzy agencjami a marketerami” - zapowiada Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.

(IKO, 25.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.