Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wśród prenumerowanej prasy PAP najwięcej chce "Gazety Wyborczej"

PAP chce wydać na dostawę prasy krajowej 46 tys. zł (fot. Marek Mazurkiewicz/CC BY-SA 3.0)

G.L.M. i Ruch SA chcą dostarczać Polskiej Agencji Prasowej prasę. PAP wskazał, że najwięcej potrzebuje egzemplarzy "Gazety Wyborczej".

Polska Agencja Prasowa rozpisała przetarg na roczną dostawę prasy krajowej w wersji papierowej. PAP zamierza przeznaczyć na ten cel 46 tys. zł. Obie oferty, które wpłynęły, opiewają na wyższą kwotę - Ruch zaproponował 48,3 tys. zł, a G.L.M. - 53 tys. zł.

Agencja wskazała ponad 70 tytułów, które mają jej być dostarczane. Najwięcej egzemplarzy "Gazety Wyborczej": sześć. Zamówienie obejmuje też po pięć egzemplarzy "Faktu", "Rzeczpospolitej", "Super Expressu", "Sieci" i "Tygodnika do Rzeczy", po cztery - "Newsweeka", "Polityki", "Dziennika Gazety Prawnej", "Gazety Polskiej Codziennie", "Naszego Dziennika", po trzy - "Polski", "Przeglądu Sportowego" i "Gazety Polskiej", po dwa - "Forum", "Parkietu", "Pulsu Biznesu" i "Sportu". Pozostałych tytułów PAP chce po jednym egzemplarzu (m.in. "Party", "Nie", "Niedziela", "Rewia", "Tygodnik Powszechny", "Zwierciadło", "Gość Niedzielny").

(KOZ, 13.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.