Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Tidal promuje lokalne biznesy

Uczestnicy projektu będą prezentowani w każdą środę na profilu instagramowym firmy (fot. materiały prasowe)

Muzyczna platforma streamingowa Tidal ogłosiła swój nowy projekt pt. Tidal Odkrywa. Jego celem jest wsparcie lokalnych biznesów z całej Polski poprzez ich promocję na oficjalnym profilu Tidal Polska na Instagramie.

W ramach projektu lokalne biznesy będą mogły przejąć na jeden dzień oficjalny profil Tidal Polska na Instagramie, gdzie pokażą, czym się zajmują i jak wygląda ich działalność. Ponadto każda z firm biorących udział w Tidal Odkrywa będzie mogła stworzyć playlistę ze swoimi ulubionymi utworami, która będzie dostępna w aplikacji.

Pierwszą uczestniczką akcji jest Hanna Kozłowska, prowadząca blog DIY Haart.pl. Kolejni uczestnicy projektu będą prezentowani w każdą środę.

(BAE, 30.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.