Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Group ogranicza wydatki, ale nie obniży pensji

Dorota Mazur podkreśla, że decyzja o braku zwolnień i redukcji płac dotyczy całej grupy Havas (fot. materiały prasowe)

Grupa Havas w Polsce w związku z pandemią nie planuje obniżek pensji - chroni ją przynależność do grupy Vivendi.

Jak wyjaśnia Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group, w Grupie Havas globalnie podjęto decyzję o ochronie miejsc pracy i zachowaniu wysokości wypłacanych pensji.

- Vivendi, do którego należy Havas, to koncern działający w obszarze telewizyjnym, telekomunikacyjnym, filmowym, internetowym i gier komputerowych. Dlatego nie odczuł skutków pandemii, przeciwnie, zanotował wzrost, co pozwoliło na ograniczenie skutków koronawirusa w innych obszarach działalności koncernu, np. w grupie reklamowej - mówi Dorota Mazur.

Firmy reklamowe należące do Vivendi mogą obniżyć plany finansowe i optymalizować koszty, ale nie te związane z kadrami. – Wprowadzamy oszczędności w takich obszarach, jak: szkolenia, konkursy reklamowe, rekrutacje, działania PR, koszty prowadzenia biura, prenumeraty. Nie będzie redukcji etatów czy wynagrodzeń - zapewnia Mazur.

Havas Group w Polsce tworzą agencje: mediowa Havas Media Group i kreatywna Havas Creative Group, Havas PR Warsaw, Havas Engage Warsaw.  (AMS)

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.