Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Gość Niedzielny” z największym spadkiem w marcu i pierwszym kwartale

W pierwszych miesiącach 2020 roku sprzedaż spadła wszystkim tygodnikom ogólnopolskim

W marcu i w pierwszym kwartale 2020 roku wszystkie tygodniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media).

Średnia sprzedaż ogółem „Polityki” w pierwszym kwartale wyniosła 90 016 egz. (spadek o 4,4 proc. rok do roku), „Gościa Niedzielnego” - 87 363 egz. (spadek o 20,97 proc.), „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 67 633 egz. (spadek o 12,86 proc.), „Sieci” (Fratria) - 34 712 egz. (spadek o 10,86 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) - 28 880 egz. (spadek o 7,97 proc.), „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny) - 25 267 egz. (spadek o 8,67 proc.), „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 21 479 egz. (spadek o 6,59 proc.), „Przeglądu” (Fundacja Oratio Recta) - 14 336 egz. (spadek o 6,58 proc.).

Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 214 106 egz. (spadek o 6,95 proc.).

W samym marcu średnia sprzedaż „Polityki” wyniosła 88 177 egz. (spadek o 4,77 proc.), „Gościa Niedzielnego” - 68 003 egz. (spadek o 37,88 proc.), „Newsweek Polska” - 67 875 egz. (spadek o 4,75 proc.), „Sieci” - 33 904 egz. (spadek o 15,37 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” - 28 981 egz. (spadek o 3,85 proc.), „Tygodnika Powszechnego” - 24 789 egz. (spadek o 7,09 proc.), „Gazety Polskiej” - 20 153 egz. (spadek o 12,2 proc.), „Przeglądu” - 13 709 egz. (spadek o 10,73 proc.).

Sprzedaż „Angory” wyniosła w marcu 211 038 proc. (spadek o 5,92 proc.).

31 marca wydawca (AWR Wprost) wycofał tygodnik „Wprost” z ZKDP. Wcześniej podjął decyzję o zakończeniu wydawania pisma w formie drukowanej.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(PAZ, 20.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.