Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żywiec Zdrój podkreśla w kampanii znaczenie recyklingu

Kampania „Zrównoważona przez naturę” promuje klasyczną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój (fot. materiały prasowe)

Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię wody niegazowanej, w której podkreśla, że do produkcji spotu korzystano wyłącznie z materiałów z recyklingu.

Nowa kreacja telewizyjna przygotowana została w 100 proc. z materiałów z recyklingu – do jej realizacji zdecydowaliśmy się wykorzystać wyłącznie dostępne już materiały, zamiast tworzyć nowe. Dzięki temu ograniczyliśmy nasz ślad węglowy przy tej produkcji praktycznie do zera” - informuje Klaudia Krawczyk, brand manager Żywiec Zdrój.

Kampania „Zrównoważona przez naturę” promuje klasyczną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój, która w tym roku przeszła relaunch (zmieniono logo, etykiety i pierwszy raz w historii tego napoju – kształt opakowania). Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie (m.in. serwisy VoD i media społecznościowe) i w punktach sprzedaży. Działania reklamowe zostały wsparte promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej, PR i influencer marketingiem.

Koncept kampanii i kreację telewizyjną przygotowała agencja VMLY&R, a za zakup mediów, działania w internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada agencja mediowa Mediacom. Działaniami PR i współpracą z influencerami zajęła się agencja Tailor Made PR.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(IKO, 20.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.