Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Grudzień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kulisy sukcesu "byle czego" Sekielskiego

Film "Tylko nie mów nikomu" został opublikowany w serwisie YouTube 11 maja 2019 roku (kolaż: screen Youtube.com/SEKIELSKI, fot. Adam Kozak/"Press"))

W trzech pierwszych tygodniach od premiery filmu Tomasza i Marka Sekielskich „Tylko nie mów nikomu” oglądano go na YouTube łącznie przez 592 mln minut, co daje 1126 lat. Do dziś film wyświetlono ponad 23 mln razy. Na sukces tej produkcji złożyło się wiele czynników – i tych przypadkowych, i tych przemyślanych.

Marek i Tomasz Sekielscy za swój film "Tylko nie mów nikomu" zdobyli już m.in. nagrodę Grand Press w kategorii Reportaż telewizyjny/wideo, Nagrodę Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego oraz statuetkę w kategorii DetonaTOR w plebiscycie Mediatory 2019. Tomasz Sekielski został też Dziennikarzem Roku 2019. „Tylko nie mów nikomu” okazał się najpopularniejszym wideo w polskim YouTube w 2019 roku. Bracia Sekielscy znaleźli się na liście Bloomberg 50 z najważniejszymi osobami mijającego roku.

Przypominamy tekst, który ukazał się w magazynie "Press" (7-8/2019). Przedstawiamy w nim kulisy powstania filmu oraz jego odbiór przez widzów, polityków i hierarchów Kościoła.

Galeria: Kulisy sukcesu "Tylko nie mów nikomu"

FILM „KLER”

Krzysztof Boczek

Pozostałe tematy weekendowe

Produkcja bez granic
Tego szukaliśmy w Google w 2019 roku
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.