Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza nowe logo

Nowe logo ma wyraźniej pokazywać strukturę własności firmy (fot. materiały prasowe)

Facebook wprowadza nowe logo, którym branduje swoje aplikacje i media społecznościowe. Oprócz samego portalu Facebook to: Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal i Calibra.

Od czerwca w aplikacjach firmy widniał napis "from Facebook". W najbliższych tygodniach zastąpi go nowe logo "Facebook". Firma chce, aby dzięki logo użytkownicy wiedzieli, kto stworzył aplikacje, z których korzystają.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 05.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.