Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Grand Press

Dział:

Dodano: Październik 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła XXIII edycja konkursu Grand Press

Zgłoszenia prac do nagród Grand Press 2019 przyjmowane będą do 5 listopada

Redakcja magazynu "Press" przyjmuje zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Grand Press. Jak co roku jury przyzna nagrody za najlepsze materiały dziennikarskie, a kolegia redakcyjne w bezpośrednim głosowaniu wybiorą Dziennikarza Roku 2019.

Grand Press to największy konkurs dziennikarski w Polsce. Organizatorami 23. edycji są tradycyjnie magazyn "Press" oraz Fundacja Grand Press. Konkurs składa się z dwóch zasadniczych części: rywalizacji w kategoriach tematycznych Grand Press oraz konkursu na Dziennikarza Roku. 

Oprócz tego zostaną przyznane również nagrody: Grand Press Digital, Grand Press Economy i Nagroda im. Bohdana Tomaszewskiego. 

Od 7 października tymczasowo pracujemy w budynku giełdy przy ul. Książęcej 4. To właśnie tutaj należy do 5 listopada przesyłać materiały zgłaszane na konkurs Grand Press:

„Press” 
ul. Książęca 4, 
00-498 Warszawa 
z dopiskiem „Grand Press”

Ocenione zostaną materiały prasowe, radiowe, telewizyjne oraz internetowe opublikowane albo wyemitowane w mediach, w języku polskim, między 1 listopada 2018 roku a 31 października 2019 roku. Można je zgłaszać w kategoriach: News, Dziennikarstwo śledcze, Publicystyka, Reportaż (prasowy/internetowy, radiowy, telewizyjny/wideo), Wywiad, Dziennikarstwo specjalistyczne.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.grandpress.pl. Tam również można zapoznać się z opisami kategorii konkursowych.

Ponadto już po raz 23. kolegia redakcyjne polskich mediów wybiorą Dziennikarza Roku. Kandydatów będą mogły zgłaszać do 4 grudnia. Regulamin tego konkursu dostępny jest również na stronie www.grandpress.pl.

Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w grudniu w Muzeum Polin w Warszawie.

Organizatorem Grand Press 2019 jest „Press” i Fundacja Grand Press. Mecenasem konkursu jest firma Kulczyk Investments. Sponsorami konkursu są Grupa Lux Med i Grupa Murapol. Partnerami konkursu są: ZAiKS, Google, Jeronimo Martins Polska. Partnerem Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego jest BNP Paribas. Partnerem nagrody Grand Press Economy – Allegro. Partnerem nagrody Grand Press Digital – Facebook.

(CP, 01.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.