Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook podwoi wydatki na reklamę

Facebook zatrudnił agencję, która zadba o poprawę reputacji firmy Marka Zuckerberga (screen: Pixabay.com)

Globalna wieloletnia kampania ma poprawić wizerunek Facebooka po serii związanych z nim skandali.

Facebook jest obecnie przedmiotem dochodzenia Federalnej Komisji Handlu USA (FTC). Zarząd firmy przyznał, że afera Cambridge Analytica oraz przypadki nielegalnego udostępniania danych użytkowników fatalnie odbiły się na reputacji serwisu.

Firma Marka Zuckerberga zatrudniła grupę agencji, która zadba o poprawę reputacji Facebooka. Według "Wall Stree Journal" koncern podwoi wydatki na reklamę. Należąca do Accenture agencja Droga5 ma promować globalnie brand korporacyjny i odpowiadać za odbudowę zaufania do serwisu. Agencja Wieden + Kennedy zajmie się obsługą Facebook App, Leo Burnett - Messengerem, Ogilvy będzie promować Instagram.

(MC, 17.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.