Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firmy postprodukcyjne chcą własnej organizacji branżowej

Przy SKM SAR może powstać nowy klub branżowy - firm zajmujących się postprodukcją reklamową (fot. Avel Chuklanov/ Unsplash)

Firmy postprodukcyjne chcą założyć własny klub przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Inicjatorzy tego projektu prowadzą już rozmowy z przedstawicielami rynku.

Za tymi działaniami stoi Weronika Mirowska, business development director w Platige Image. - Jesteśmy na etapie informowania kolejnych firm o naszym pomyśle. Kiedy uda nam się zebrać reprezentatywną dla środowiska grupę, rozpoczniemy oficjalne rozmowy z SKM SAR na temat powstania klubu firm postprodukcyjnych - mówi tylko.

Celem klubu miałoby być opracowanie standardów współpracy firm postprodukcyjnych ze studiami produkcyjnymi, agencjami i klientami.

Przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR w styczniu 2018 powstał już Klub Producentów Reklamowych, który pełni funkcję organizacji branżowej służącej domom produkcyjnym, ich klientom i rynkowi komunikacji marketingowej.

Podobną rolę ma mieć klub firm postprodukcyjnych. Mirowska na tym etapie nie chce jeszcze mówić o konkretnych problemach branży postprodukcyjnej. - Na to przyjdzie czas, kiedy grupa inicjująca zamieni się w głos środowiska - stwierdza.

Magdalena Paszkowska, dyrektor zarządzająca firmy postprodukcyjnej Ztudio, także uważa, że powstanie takiej organizacji jest branży potrzebne, bo jest sporo problemów, które trzeba wspólnie rozwiązać. - Najważniejsze z nich musimy jednak omówić najpierw we własnym gronie - zaznacza.

Michał Truszkowski, studio manager z firmy Televisor, również jest przekonany, że jest potrzebna płaszczyzna, na której przedstawiciele firm postprodukcyjnych mogliby się ze sobą komunikować. - Nie mamy zbyt wiele możliwości, by się spotkać, a tematów jest wiele, nie tylko dotyczących standardów w branży, ale choćby np. nowych technologii - zapewnia.

Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przyznaje, że takie rozmowy z przedstawicielami środowiska postproducentów są prowadzone, ale nie weszły jeszcze w fazę formalną. - Od dłuższego czasu o tym rozmawiamy, ale nie było jeszcze żadnego spotkania organizacyjnego - stwierdza Tyszkiewicz.

(AMS, 23.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Materiał promocyjny

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3 mln wyświetleń na YouTube! Jak Martin Stankiewicz zrobił film dla Ikei

Zapraszamy na nowy odcinek programu "Wideo w akcji" realizowanego w studiu TVIP.

Martin Stankiewicz w rozmowie z Honoratą Gawlas:

- opowiada, jak powstają filmy dla marek o milionowych zasięgach,
- radzi, jak wyeksponować markę w filmie,
- zdradza kuluary współpracy z Ikeą przy produkcji "Facet vs Ikea",
- wskazuje, jak powinna wyglądać współpraca influencera z marką oraz jak przygotować brief dla influencera i rozliczać jego pracę.

Link do programu: bit.ly/2HrHf5B

(23.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.