Nietypowa akcja promocyjna Wydawnictwa Literackiego
08.08.2006, 09:11
E-mail z krakowskiego Wydawnictwa Literackiego z informacją o pracach nad nowym tygodnikiem opinii wzbudził wczoraj olbrzymie zainteresowanie dziennikarzy i wydawców. Okazał się elementem akcji promocyjnej książki.
Wydawnictwo rozesłało wczoraj wiadomość, z której wynikało, że 25 sierpnia na rynku pojawi się nowy opiniotwórczy tygodnik. ”Wydawcą jest krakowskie Wydawnictwo Literackie. Tytuł nowego czasopisma, jak również jego nakład, pozostają na razie tajemnicą firmy” – napisano w komunikacie, w którym była też informacja, że jeśli ktoś jest zainteresowany pierwszym numerem pisma, to musi wysłać e-mail zwrotny. - Do czasu wyjścia z pracy dostałam ponad osiemdziesiąt odpowiedzi na pocztę internetową, cały czas dzwonił telefon. O projekt pytali dziennikarze wszystkich największych mediów, jeden fotoreporter zadzwonił nawet w sprawie pracy – opowiada Marta Bartosik z działu promocji WL. Cała akcja jest elementem promocji thrillera ”Cień Poego”, nowej książki Matthew Pearla, autora m.in. ”Klubu Dantego”. Jej premiera planowana jest na 8 września. W ramach tej promocji ukaże się jednorazowe wydanie gazety ”Detektyw Literacki”. Będzie zawierać przedruki tekstów z dziewiętnastowiecznej prasy o okolicznościach śmierci Edgara Allana Poe.(ML, 08.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










