Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat proponuje telewizję bez anteny satelitarnej

Uruchomienie usługi IPTV wspiera kampania reklamowa ( YouTube/ PLUSPL)

Cyfrowy Polsat uruchomił usługę telewizji kablowej świadczonej w technologii IPTV.

Dzięki technologii IPTV odbiór kanałów telewizyjnych z oferty Cyfrowego Polsatu jest możliwy za pośrednictwem stacjonarnego internetu szerokopasmowego bez konieczności montażu anteny satelitarnej. "Wprowadzenie nowej oferty opartej na technologii IPTV to kolejny etap w rozwoju naszej grupy i odpowiedź na zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych klientów" - informuje w komunikacie prasowym Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu i Telewizji Polsat.

Nowa usługa oferowana jest w ramach takiej samej pakietyzacji jak telewizja satelitarna Cyfrowego Polsatu, ale liczba kanałów świadczonych w technologii IPTV jest mniejsza niż satelitarnych (nie ma wszystkich kanałów FTA dostępnych w ofercie satelitarnej, jak i wersji SD tych kanałów, które są już udostępnione w HD).

By skorzystać z usługi IPTV Cyfrowego Polsatu, trzeba mieć internet stacjonarny od Plusa, Netii lub Orange. - Jest to usługa o charakterze IPTV świadczona w zamkniętej sieci telekomunikacyjnej, na podstawie umów z dostawcami usług internetowych - wyjaśnia Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu.

Uruchomienie usługi IPTV wspiera kampania reklamowa, która prowadzona jest telewizji, radiu i internecie.

Usługę telewizyjną w tej technologii oferuje też Netia, której większościowym akcjonariuszem jest Cyfrowy Polsat. A usługę telewizyjną oferowaną zarówno drogą satelitarną, jak też internetową świadczy już Orange Polska.

(KOZ, 25.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kino Polska TV zwiększyła zysk, choć Zoom TV nadal nierentowny

Strata Zoom TV rok do roku zmniejszyła się o 26,1 proc.(screen YouTube)

Grupa kapitałowa Kino Polska TV SA w 2018 roku uzyskała 149,16 mln zł przychodów (wzrost o 20,9 proc. w porównaniu z 2017 rokiem) i 35,99 mln zł zysku netto wobec 15,91 mln zł rok wcześniej.

Przychody segmentu Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne wyniosły 81 mln zł (wzrost o 11,6 proc.), segmentu kanały Kino Polska - 30,08 mln zł (wzrost o 4,3 proc.), segmentu Zoom TV - 12,23 mln zł (wzrost o 87,9 proc.), a segmentu Stopklatka TV - 14,46 mln zł (od 1 lipca 2018 roku).

Nierentowny pozostawał kanał naziemny Zoom TV, którego strata rok do roku zmniejszyła się o 26,1 proc., do 8,73 mln zł.

(KOZ, 25.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.