Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółka" ukazała się w zmienionej formule

Nakład nr 2/2019 „Przyjaciółki” to 270 tys. egz.

Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) ukazał się w czwartek w zmienionej formule i odświeżonej szacie graficznej.

Lider segmentu dwutygodników poradnikowych ma zmienioną szatę graficzną, nowe rubryki z poradami, większy niż dotychczas dział kulinarny. Cena "Przyjaciółki" nie zmieniła się (1,99 zł).

Sprzedaż pierwszych numerów po relaunchu wspiera kampania telewizyjna. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu platformy poradnikowej Edipresse.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła w październiku 2018 roku 142,2 tys. egz. (dane ZKDP).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(GK, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.