Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były dziennikarz "GW" rzecznikiem Warty Poznań

Piotr Leśniowski przez 19 lat pracował w poznańskim oddziale "Gazety Wyborczej" (fot. materiały Warty Poznań)

Piotr Leśniowski, były dziennikarz poznańskiego oddziału "Gazety Wyborczej", został rzecznikiem prasowym Warty Poznań.

Z początkiem stycznia Leśniowski zastąpił na stanowisku Michała Wieczorka, który pozostał w klubie. Nowy rzecznik będzie odpowiadać za kontakty z mediami oraz sprawy wiązane z PR i marketingiem. Od 1998 do początku 2017 roku był związany z poznańskim oddziałem "Gazety Wyborczej". Od 2014 roku był w nim szefem redakcji sportowej. Przez ostanie dwa lata zajmował się marketingiem.

Warta Poznań występuje w piłkarskiej I lidze.

(PAZ, 03.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eksperci: Dąbrowa w ratuszu może być bardziej politykiem niż rzecznikiem

Kamil Dąbrowa jest rzecznikiem ratusza od stycznia (fot. materiały prasowe Eurozet)

Praca rzecznika urzędu miasta to masa drobnych i przyziemnych problemów, dlatego eksperci od komunikacji zastanawiają się, czy Kamil Dąbrowa naprawdę się im poświęci i czy będzie pozostawał w cieniu prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego.

Kamil Dąbrowa jako zastępca dyrektora biura marketingu w warszawskim ratuszu od początku stycznia jest jednocześnie rzecznikiem prasowym urzędu i prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Poprzednio był redaktorem naczelnym Meloradia (Eurozet) i jednym z komentatorów w "Szkle kontaktowym" TVN 24.

- Nie jest dobrze, kiedy za komunikację bierze się dziennikarz i celebryta, bo istnieje duże niebezpieczeństwo, że trudno mu będzie zrezygnować z dbania o własny wizerunek. Tymczasem prawdziwy rzecznik powinien być w cieniu i poświęcić się pracy na rzecz instytucji, która go wynajęła - zauważa Agnieszka Bajur, partner w agencji Marketing & Communications Consultants. - Praca dla ratusza, czyli w większości  drobne i przyziemne problemy, jak komunikacja miejska, stan ulic czy kwestie mieszkaniowe mogą stać się zbyt trywialne dla kogoś, kto wcześniej zajmował się polityką i jej komentowaniem. Dąbrowę będzie do tego ciągnęło, co może być ze szkodą dla spraw miasta - dodaje Bajur.

- Dużym plusem jest fakt, że nowy rzecznik ma doświadczenie medialne, a nie jest na przykład przedszkolanką, ale wybór ten jasno pokazuje, że w komunikacji ratusza będzie dużo polityki i w jakim kierunku będzie ona prowadzona - komentuje Anna Gołębicka, strateg marketingu. Także jej zdaniem w grze politycznej warszawskiego ratusza mogą zginąć rzeczy istotne dla warszawiaków.

Wątpliwości co do wyboru na rzecznika ratusza Dąbrowy ma też Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor. - Może to wynika z jego ogólnej postawy, z tego, że jest odbierany jako człowiek dość serio i bez poczucia humoru - zastanawia się Kalkhoff.

Strateg Dariusz Kubuj przekonuje, że Dąbrowie trzeba dać szansę. - Nie widzę nic złego w tym, że do świata polityki rekrutowany jest niewątpliwy specjalista od mediów. To chyba lepiej niż kolejny krewny lub znajomy, który na komercyjnym rynku nie ma szans - mówi Kubuj.

Od października 2011 roku Kamil Dąbrowa był dyrektorem Programu I Polskiego Radia. Został odwołany w styczniu 2016 roku. Powodem był protest antenowy przeciwko nowelizacji ustawy medialnej: decyzją Dąbrowy Program I co godzinę nadawał hymny Polski i Unii Europejskiej. W przeszłości Dąbrowa był też m.in. dyrektorem muzycznym Tok FM, zastępcą dyrektora programowego Roxy FM i dyrektorem programowym Radiostacji.

(AMS, 03.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo