Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Staniszewski po odejściu z Havas Worldwide założył Heuristica Strategy Design

Marek Staniszewski (fot. archiwum Havas Worldwide)

Marek Staniszewski, do niedawna chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, założył think tank Heuristica Strategy Design, która zajmuje się m.in. strategią marki, branded coachingiem, warsztatami, szkoleniami

W zespole oprócz założyciela pracuje sześciu konsultantów: Artur Sikorski, Paweł Dudek, Igor Gałązkiewicz, Paulina Goch-Kenawy, Lucyna Pruska, Iwona Zakrzewska.
W lipcu br. Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, po niespełna dwóch latach odszedł z agencji. W październiku br. działalność zawiesiła także Significance, niezależna struktura działająca w ramach Havas Worldwide Warsaw, a specjalizująca się w doradztwie strategiczno-kreatywnym i brand consultingu, którą od czasu jej powstania zarządzał Staniszewski.
Zanim dołączył do Havas Worldwide Warszawa, był m.in. dyrektorem wykonawczym pionu marketingu Canal+ Cyfrowego, wiceprezesem agencji Young & Rubicam i CSO w Young & Rubicam Brands.
Marek Staniszewski odmówił komentarza.

(DR, 26.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.