Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frisco.pl sprzedaje produkty wprost z plakatów w metrze

Tak wygląda supermarket Frisco.pl (fot. materiały prasowe)

Frisco.pl na stacji Centrum warszawskiego metra prowadzi wirtualne supermarkety. Zakupy zamawia się poprzez aplikację w smartfonie, wybierając je z plakatów.

Na ścianach stacji pojawiły się plakaty z artykułami pięciu znanych producentów, które można zamówić do domu za pomocą urządzeń mobilnych. Są to tzw. wirtualne supermarkety, w których robi się zakupy za pośrednictwem nadajnika o nazwie beacon. Komunikuje się on ze znajdującymi się w pobliżu smartfonami, na których włączona jest aplikacja Frisco - i wysyła mobilny kupon na zakupy. Za pomocą telefonu można go od razu zrealizować, będąc w metrze. Każdy plakat to odrębny e-sklep. Na stacji Centrum w Warszawie działa więc w ten sposób piekarnia z produktami Putka czy cukiernia z produktami A.Blikle. Z grafik można zamówić też owoce, warzywa i wędliny.
Za wdrożenie koncepcji beaconów w metrze i aplikacji Frisco.pl odpowiada Witchcraft Studios. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.  

(DR, 04.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.