Aż 50 proc. internautów nigdy nie płaciło za treści w sieci
Połowa internautów nigdy nie płaciła za dostęp do jakichkolwiek treści w Internecie - wynika z badania przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu.
Blisko 80 proc. internautów uważa, że skoro płaci już za dostęp do Internetu, to treści umieszczone na poszczególnych stronach powinny być darmowe. Tylko 9 proc. internautów nie zgadza się z tym stwierdzeniem.
Internauci deklarują, że najczęściej płacili za: dostęp do zamkniętego serwisu lub jego części - 12 proc. badanych; klipy wideo, filmy lub muzykę - 10 proc.; dostęp do stron społecznościowych - 8 proc.; program telewizyjny lub odcinek serialu, czasopismo w wersji elektronicznej - 7 proc.; audiobook lub e-book - 5 proc. Połowa internautów deklaruje, że nigdy nie płaciła za jakikolwiek dostęp do treści w Internecie.
Dane pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius i sondaży realizowanych przez PBI w dniach 23-29 lipca br. na próbie 3105 internautów. (AT)
(08.11.2012)










