Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet powiększa redakcję

Radio Zet (Eurozet) powiększa zespół dziennikarzy informacyjnych i sportowych.

Nowym korespondentem stacji w Łodzi został Wojciech Kubik, dotychczasowy reporter Planety FM (Eurozet). Wcześniej Radio Zet nie miało w tym mieście korespondenta. W Katowicach oprócz Krzysztofa Wojdowskiego wydarzenia będzie relacjonować Tomasz Maszczyk, wieloletni dziennikarz RMF FM. Pracę w Radiu Zet rozpoczął też Damian Michałowski, wcześniej dziennikarz Tok FM. Redakcję sportową stacji zasilił Marcin Kubat, wcześniej korespondent Radia Zet z Krakowa. Nowością w Radiu Zet są wieczorne serwisy sportowe – po 20.00 i 21.00. W nowej ramówce, która weszła w życie 6 września br., ”Wiadomości Radia Zet” prowadzą stałe duety dziennikarzy. Nowym prowadzącym jest Andrzej Kocjan, który przez ostatnie trzy lata był korespondentem Radia Zet w Brukseli, a wcześniej reporterem stacji z Łodzi. Michał Aleksandrowicz, rzecznik Eurozetu, nie chce na razie zdradzić, kto zastąpi Kocjana w Brukseli. Zapowiada jednak, że stacja planuje zatrudnienie korespondentów w regionach, w których ich dotąd nie było oraz powiększenie warszawskiego zespołu reporterów. Rozbudowa redakcji Zetki związana jest ze zmianami programowymi, dzięki którym stacja ma pozyskać starszych słuchaczy niż dotychczas.

(MW, 09.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes Radia Hobby: "radio jest przez cały czas szykanowane"

Byli i obecni pracownicy Radia Hobby zjednoczyli się w walce z nadawcą, który zalega im z wypłatą pensji. Chcą, by spółka Hobby, należąca do rodziny Kubalskich, straciła koncesję. Po tym jak napisaliśmy o tym we wrześniowym numerze "Press" otrzymaliśmy list od prezesa stacji.

Pismo wyjaśniające Chcieliśmy poinformować, iż radio Hobby 89,4 FM dopiero po półtora roku działalności zaczyna pozyskiwać reklamodawców. Moment, kiedy radio wystartowało, czyli grudzień 2008 roku, to okres, kiedy trwał tzw. kryzys gospodarczy, co spowodowało, że większość firm zmniejszała koszty związane z reklamą. Tym samym radio, które właśnie pojawiło się na rynku jako stacja nikomu nieznana, nie miało szans. Koszty związane z prowadzeniem radia nie zmniejszały się, jednak doliczając do tego wysokość pensji, jakie wówczas zostały ustalone, sprawiły, że sytuacja finansowa radia pogarszała się z miesiąca na miesiąc. Obecnie ta sytuacja zaczyna się poprawiać. Jak prosto wyliczyć, potrzebowaliśmy półtora roku, aby być uwzględnionymi na lokalnym rynku. W tym celu stworzyliśmy bardzo korzystne oferty reklamowe, aby zachęcić słuchaczy i przyszłych reklamodawców. Nie jest jednak łatwo, gdyż radio jest przez cały czas szykanowane. Tak naprawdę nie wiemy, czy byłym pracownikom zależy na odzyskaniu pieniędzy, czy po prostu na zniszczeniu radia. Jeżeli na tym pierwszym, to zapewniamy, iż wszystkie zaległości wynikające z umów o pracę zostaną wypłacone. Informujemy, iż od dnia 1 października 2010 roku będzie przeznaczona kwota, która będzie podzielona na wszystkich byłych pracowników. Z poważaniem Paweł Kubalski, prezes zarządu Radia Hobby

(09.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.