Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020

WATCHOUT STUDIO

KRZYSZTOF TEREJ producent, szef studia

ADRES, KONTAKT

02-714 Warszawa, ul. Obserwatorów 7
[email protected]
tel: 785 801 806

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Krzysztof Terej – producent, szef studia
Adrian Włodarski – producent, członek zarządu
Justyna Pawlak – producent, członek zarządu
Bartosz Buttitta – producent

ROK POWSTANIA: 2007

LICZBA PRACOWNIKÓW: 17

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 87

Press

ADRIAN WŁODARSKI producent, członek zarządu

KRÓTKO O FIRMIE

Dom produkcyjny założony przez Piotra Woźniaka-Staraka, obecnie prowadzony przez Krzysztofa Tereja. Na początku Watchout Studio realizowało filmy fabularne i seriale, ale od czterech lat rozwija swoje kompetencje również przy krótszych formach – reklamach i teledyskach, wykorzystując doświadczenie zdobyte w czasie kilkuset dni zdjęciowych. Do tej pory w Watchout Studio zrealizowano blisko 150 projektów reklamowych dla klientów z różnych branż w Polsce i za granicą.

ZASOBY WŁASNE

Wiele lat doświadczenia przyczyniło się do wypracowania bardzo dobrych relacji z podwykonawcami i partnerami strategicznymi. Ale największą wartością Watchout Studio są ludzie. To nieoceniony i budowany przez lata zespół, który potrafi sprostać każdemu wyzwaniu.

Press

JUSTYNA PAWLAK producent, członek zarządu

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

WWatchout Studio nie ma jednego ustalonego modelu współpracy z reżyserami. Najważniejsze jest właściwe dopasowanie twórcy do konkretnego projektu i oczekiwań klienta w zakresie realizacji.

ZAUFALI NAM:

• Polpharma SA
• PKO Bank Polski
• Monini
• Herbapol SA
• UPC Polska
• Circle K
• Red Bull

Press

BARTOSZ BUTTITTA producent

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• Producent filmu „Big Love”, reż. Barbara Białowąs, 2012
• Producent wykonawczy filmu „Mazurek”, reż. Julia Kolberger, 2013
• Producent filmu „Bogowie”, reż. Łukasz Palkowski, 2014
• Producent filmu „Sztuka kochania”, reż. Maria Sadowska, 2017
• Producent wykonawczy filmu „My name is Sara”, reż. Steven Oritt, 2019
• Producent filmu „Ukryta gra”, reż. Łukasz Kośmicki, 2019
• Producent wykonawczy serialu „39 i pół tygodnia” na zlecenie TVN, 2019

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „PKO BANK POLSKI – 100-LECIE”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: PKO BANK POLSKI

Spot na 100-lecie – reklama osadzona w latach 20., z niepowtarzalnym klimatem i filmowym charakterem. Skala projektu wymagała zaproszenia do współpracy najlepszych profesjonalistów – reżyserem spotu został Kuba Michalczuk. To jeden z najbardziej obiecujących polskich twórców, którego zgodnie wskazała agencja i klient.

Największym wyzwaniem okazało się zrekonstruowanie w centrum Warszawy tętniącej życiem ulicy z 1919 roku. Wiązało się to z zablokowaniem ruchu na placu Bankowym, bo tylko to umożliwiło stworzenie tam scenografii, która następnego dnia musiała zostać całkowicie usunięta – łącznie z kilkoma wywrotkami żwiru i śniegu. Specjalnie do realizacji zdjęć opóźniono także budowę sceny sylwestrowej. Na planie – oprócz aktorów grających w reklamie – pojawiło się ponad 130 członków ekipy, dodatkowo ponad 100 rekonstruktorów, a także statyści, aktorzy oraz konie, wozy i samochody z epoki.

Projekt od początku był traktowany jak krótkometrażowy film kostiumowy. Jednak ze względu na brak wiarygodnych i jakościowych strojów z epoki, kostiumy zostały zamówione w wypożyczalni w Barrandovie, Berlinie i Londynie. Z kolei wąsy i peruki głównych aktorów wykonano ręcznie, specjalnie na potrzeby reklamy.

Za postprodukcję obrazu był odpowiedzialny Platige Image, a za postprodukcję dźwięku – Studio Juice.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.