11/2014

Press

Spis treści:

Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Press

Wygodnie kup artykuł

W Holandii wpadli na pomysł, jak zrobić iTunes dla gazet i czasopism. Na portal Blendle wszedł nawet „The Economist”

Klon cywilizacji

Tomasz Terlikowski uwielbia wkładać kij w mrowisko i obserwować, jak mrówki szybciej biegają

Sherlock Holmes w sieci

Jak szybko i sprawnie zweryfikować treści tworzone przez użytkowników

Który jest który

Przygotowaliśmy zestawienie najczęściej mylonych dziennikarzy, tak by nikt z nich nie odbierał już pochwał (lub krytyki) za nie swoje dokonania

Pytania są najważniejsze

Rozmowa z byłym dziennikarzem BBC Johnem Sweeneyem

Ghostwriterzy marketingu

Dziennikarze z redakcji małych i dużych wynajmują się anonimowo do pisania na komercyjnych blogach firm

1:0 dla „Faktu”

Autor „Wyznań hieny” pracuje ponoć w Gazeta.pl jako wydawca, czyli ma wpływ na największy portal Agory – pisze w felietonie Renata Gluza.

Press

Między wilkami

Z Natalią Sindiejewą, dyrektor generalną rosyjskiej telewizji Dożd, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Widoczne rozczarowanie

Pirackie filmy z Wrzuta.pl powiększają oglądalność stron Grupy Wirtualna Polska. Konkurenci są oburzeni

Anty ranking: Product placement

Ranking najgorszych lokowań produktów w programach telewizyjnych

Dziel się i rządź

Nie boję się Orwella i żadnego Wielkiego Brata. Mądrze dzieląc się swoimi danymi, można ułatwić sobie życie – pisze Ela Anders, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej PKO Banku Polskiego.

Z wyczuciem i kulturą

Decyzję o zaangażowaniu w sponsoring trzeba podjąć po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw oraz po analizie spójności eventu z credo marki

Press

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Press

Widzę siebie w Cannes

Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny Lemon Sky JWT, opowiada, jak człowiek ATL odnajduje się w przestrzeni reklamy cyfrowej

Press

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka*

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.