Wydanie: PRESS 11/2014

Dziel się i rządź

Nie boję się Orwella i żadnego Wielkiego Brata. Mądrze dzieląc się swoimi danymi, można ułatwić sobie życie – pisze Ela Anders, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej PKO Banku Polskiego.

Jeden z kanadyjskich banków w lipcu br. postanowił zaskoczyć swoich klientów. Niektórzy z nich, wypłacając pieniądze ze specjalnych bankomatów, otrzymali wymarzony prezent. Ci, którzy myśleli o podróży do innego miasta, dostali bilety lotnicze, ci, którzy chcieli grę komputerową, dostawali ją, a jeszcze inni bilet na mecz ulubionej drużyny itd. Bank tłumaczył później, że w ten oryginalny sposób chciał podziękować swoim wiernym klientom. Skąd bank wiedział, czego pragną? Do tego wykorzystał informacje, którymi podzielili się z nim wcześniej dobrowolnie.

Ela Anders

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.