10/2014

Press

Spis treści:

Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Press

Kto się boi BuzzFeed

To portal wyznaczający kierunek rozwoju nowoczesnych mediów – uważają jedni. To dowód staczania się dziennikarstwa – twierdzą drudzy

Bezkonfliktowy

O Piotrze Mucharskim, redaktorze naczelnym „Tygodnika Powszechnego”, wszyscy mówią, że jest miły i inteligentny. Ale nikt nie wie, co naprawdę myśli

Naczelny do wymiany

W niemieckich tygodnikach opinii redaktorów naczelnych zmieniają jak rękawiczki. Czy rzeczywiście nie radzą sobie z nowymi wyzwaniami?

Press

Nie lansuję się na Kowalczyk

Z dziennikarzem sportowym Pawłem Wilkowiczem rozmawia Jacek Nizinkiewicz

Gra na czas

Niemieccy wydawcy próbują się bronić przed zamykaniem lokalnych gazet – podejmując współpracę z konkurentami

Kod Soni

Czy wydawnictwo może zerwać przyklejoną mocnym klejem – prawie 750 tys. sprzedanych egzemplarzy „Greya” – łatkę? Sonia Draga właśnie próbuje to zrobić

Człowiek, który gapił się na psychopatów

Z Jonem Ronsonem, dziennikarzem i autorem książek, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Test (portfela) czytelnika

Wydawcy zwiększają zakres opłat za treści w Internecie, lecz wciąż traktują to jak lokatę z opóźnionym zyskiem

Macho mobilny

Adresowane do mężczyzn media muszą docierać dziś do nich ze swoimi treściami różnymi kanałami – ekran czy papier już nie wystarczą

Mistrzowie lania wody

Co sprawiło, że pomysł na kampanię PR z Bostonu zawojował cały świat i zebrał 110 mln dolarów na leczenie mało znanej choroby

Faq RTB

Znawcy automatycznej sprzedaży reklam w Internecie odpowiedzieli nam na najczęściej zadawane pytania o technologię real-time bidding

Warsztat Socjal Ninji

Jak być dobrym moderatorem w mediach społecznościowych i poradzić sobie w każdej sytuacji

Ranking firm public relations

Doradztwo strategiczne dotyczące komunikacji firm i marek, zwłaszcza w Internecie, jest coraz bardziej doceniane wśród fachowców od PR, także finansowo

Zawody w zarabianiu

Firmy sponsorujące sport coraz większą wagę przykładają do osiągania z tej działalności efektów sprzedażowych

Przemysł spotkań

Inwestowanie w centra konferencyjne przez organizatorów targów i samorządy pokazuje, że obie strony dostrzegły w tym wspólny interes

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.