Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

 

02/2012

Press

Spis treści:

Press

Kryminały z kasą w tle

Pisanie o kryzysie przypomina pracę detektywa: trzeba szperać w archiwach, przetrząsać bazy danych, składać strzępy informacji w logiczną całość. No i pytanie na koniec jest podobne: kto ukradł?

Odruch Pawłowa

Patrząc na leżącego we krwi prokuratora, dziennikarze musieli w ciągu ułamka sekundy wybrać: pracować czy pomagać. Dyskusja o zachowaniu dziennikarzy po postrzeleniu się prokuratora Przybyła.

Solidarni pod ścianą

Choć oczekiwania wobec powstających w wydawnictwach związków zawodowych są duże, dziennikarze przyznają: nie chcemy nierealnego.

Prezydent w windzie

Niemiecki prezydent, próbując zapobiec publikacji tekstu w „Bildzie”, wywołał oburzenie mediów. „Bild” umiejętnie to wykorzystał.

Wiedzą, ale nie powiedzą

Podanie przez PAP newsa o śmierci żołnierzy bez zgody armii pokazało, że nie ma granicy, na której można zatrzymać informację.

Czasy negatywu

Redakcje prasowe pozbywają się fotoreporterów na etatach. Nie zawsze w elegancki sposób.

Niech oni śpiewają

Kiedyś radia grały polskie piosenki późną nocą, od stycznia, zmuszone przez ustawę, emitują je w dzień. Tylko że teraz stacje starają się zmieścić z obowiązkową muzyką między 5 a 6 rano.

Kręci jak na haju

Rozmowa z Rafałem Stecem, publicystą sportowym „Gazety Wyborczej”.

Człowiek z misją

Uparty i bezkompromisowy – tak najczęściej o Bogdanie Białku mówią ci, którzy go znają. Ale nikt nie może mu odmówić intuicji i siły przekonywania. Bez szefa kieleckiego Wydawnictwa Charaktery r

Widz o wysokim IQ

Nagrody na międzynarodowych konkursach wzmacniają pozycję firm PR w Polsce.

Mniej znaczy lepiej?

Agencje marketingowe zaczynają wchłaniać swoje specjalistyczne spółki, łącząc na nowo to, co niedawno dzieliły.

Efekt szminki

Kryzys omija kino, a nawet sprawia, że rosną budżety przeznaczane na reklamę w tym medium. To mobilizuje brokerów do wzbogacania oferty.

Granice odpowiedzialności

Brak precyzyjnego określenia, czym jest społeczna odpowiedzialność, sprawia, że firmy nazywają tak bardzo różne przedsięwzięcia.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.