Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: ESG

Wydanie: PRESS 07-08/2024

Sekcja Specjalna: ESG

Biznes bardziej odpowiedzialny

Raporty ESG 150 największych polskich spółek, które mają się pojawić w przyszłym roku, przygotowane zostaną według nowych reguł określonych w regulacjach Unii Europejskiej. Reguł, które w wielu obszarach zmieniają dobrowolność działań w obowiązek. O tym, jak zachodzące zmiany wpłyną na biznes, piszemy w „ESG” – sekcji specjalnej najnowszego wydania magazynu „Press”.

Jak wskazują w niej eksperci firmy doradczej KPMG Justyna Wysocka-Golec i Bartłomiej Kozek, myślenie w kategoriach ESG ma stanowić odpowiedź na potrzebę obrania nowego kursu – w stronę biznesu odpowiedzialnego za ludzi i planetę. Zwłaszcza, w obliczu zmian klimatu i znikania kolejnych gatunków roślin i zwierząt, za środowisko naturalne. Opisując czekające biznes wyzwania i warunki powodzenia zielonej transformacji, specjaliści z KPMG podkreślają, jak ryzykowne dla firm będzie próba „przeczekania” zainteresowania rynku i regulatorów kwestiami klimatycznymi.

Ale dążenie do neutralności klimatycznej i wsparcie bioróżnorodności to niejedyne nowe cele biznesu. Jest nim również tworzenie przyjaznego środowiska pracy, co oznacza m.in. walkę z jakąkolwiek dyskryminacją i nierównościami oraz włączenie grup pozostających do tej pory na marginesie rynku pracy. Nowe regulacje mocno akcentują też obszar wpływu działalności gospodarczej na społeczeństwo, w tym np. rdzenną ludność w miejscach prowadzenia tej działalności, ale też na konsumentów i tych, którzy z różnych względów nimi nie zostają. A dla firm wciąż istotne pozostają aktywności filantropijne, edukacyjne, promujące bezpieczeństwo itp., budujące ich renomę i przewagę konkurencyjną.

Liderzy odpowiedzialnego biznesu mają bogate, wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju. Tymi doświadczeniami i sukcesami dzielą się, prezentując w sekcji „ESG” wybrane projekty i działania. To wiarygodne źródło ciekawych inspiracji dla tych, którzy dopiero wkraczają na drogę minimalizowania negatywnego wpływu, transparentności działania i poszanowania ludzi i Ziemi.

Zachęcamy do lektury >>

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.