Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2024

Sami przegrani

Youtuber Krzysztof Gonciarz na własne życzenie stracił na aferze Pandoragate, która go nie dotyczyła. Teraz własnymi siłami próbuje się z tego wygrzebać. Działa kontrowersyjnie

Instagram, 14 czerwca br. Krzysztof Gonciarz na swoim profilu publikuje post: „Dziekuje za wszystkim przyjaciołom, którzy we mnie wierzyli nawet w najgorszych chwilach i przez całe te 10 miesięcy obierania cebuli z gunwa, która mi podłożono. Jedna z największych zalet przejścia przez takie cos jest wiedza, kto z tobą. Przyjaciele, rodzina, znajomi, a czasem kompletnie obca osoba, która po prostu czuje, kim jestes naprawde. Miłość. Ja i Wy. Resztę je**ć” (pisownia oryg. – dop. red.).

4,5 tys. użytkowników „lubi to”. Dwieście osób decyduje się na napisanie komentarza. „Kiedyś @kgonciarz byłeś spoko gościem na filmikach, oglądałem Cię z przyjemnością a teraz… odklejony od rzeczywistości typ. Szkoda, szkoda…” – pisał jeden z użytkowników Instagrama. „Nadal nie rozumiem tego szamba, które pochłonęło jednego z moich ulubionych twórców” – dodaje inny.

Wśród zalewu negatywnych, czasem wulgarnych komentarzy pojawia się też pozytywny przekaz: „Lubiłam Cię i lubię. I pewnie będę lubić, tyle w temacie” – pisze jedna z internautek. Pojawiają się też głosy wsparcia: „Może byłoby warto spróbować wrócić do korzeni i zająć się tym, w czym byłeś dobry, zanim wpadłeś w to całe szambo? Gaming, podróże, kulinarne tematy, urban video i techniki fotografowania i filmowania? Wszystkie te rzeczy, które sprawiały ci przyjemność, a nam widzom ogromną satysfakcję, oglądając to wszystko, co tworzyłeś z taką pasją? (...) Zajmij się tym, w czym jesteś dobry”.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.