TVP i sens sięgania po stare programy  |  Unmute Talents rekrutuje i ma już reklamy  |  Gospodarze flagowego programu społeczno-interwencyjnego TVP 1  |  Nowy usługodawca serwisu Wyborcza.pl  |  Polska Akademia Filmowa chce rozmów o tantiemach  |  "Gość regionów" w TVP 3  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan w TVN  |  Zmiana na antenie radiowej Jedynki  |  PAP i SGH będą współpracować  |  Wyszukiwarkom internetowym może ubyć użytkowników  |  Account director w WebTalk  |  Przetarg na promocję ARiMR  |  Linkhouse powierzyła  |  Szef zespołu śledczego "Washington Post"  |  Płatna telewizja w USA straci ponad połowę abonentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP i sens sięgania po stare programy  |  Unmute Talents rekrutuje i ma już reklamy  |  Gospodarze flagowego programu społeczno-interwencyjnego TVP 1  |  Nowy usługodawca serwisu Wyborcza.pl  |  Polska Akademia Filmowa chce rozmów o tantiemach  |  "Gość regionów" w TVP 3  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan w TVN  |  Zmiana na antenie radiowej Jedynki  |  PAP i SGH będą współpracować  |  Wyszukiwarkom internetowym może ubyć użytkowników  |  Account director w WebTalk  |  Przetarg na promocję ARiMR  |  Linkhouse powierzyła  |  Szef zespołu śledczego "Washington Post"  |  Płatna telewizja w USA straci ponad połowę abonentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP i sens sięgania po stare programy  |  Unmute Talents rekrutuje i ma już reklamy  |  Gospodarze flagowego programu społeczno-interwencyjnego TVP 1  |  Nowy usługodawca serwisu Wyborcza.pl  |  Polska Akademia Filmowa chce rozmów o tantiemach  |  "Gość regionów" w TVP 3  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan w TVN  |  Zmiana na antenie radiowej Jedynki  |  PAP i SGH będą współpracować  |  Wyszukiwarkom internetowym może ubyć użytkowników  |  Account director w WebTalk  |  Przetarg na promocję ARiMR  |  Linkhouse powierzyła  |  Szef zespołu śledczego "Washington Post"  |  Płatna telewizja w USA straci ponad połowę abonentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2023

Nagi szef

Amerykańska telewizja dała Charliemu Rose’owi to, co kochał: inteligentne rozmowy z gośćmi i nielimitowany dostęp do młodych asystentek

Uchodzący za amerykańskiego mistrza wywiadów Charlie Rose przez dekady słynął z nienagannego wizerunku: nieco przygarbiony prawie dwumetrowy dryblas pochylał się nad swoim rozmówcą i cierpliwie słuchał tego, co ma mu do powiedzenia. Był przy tym świetnie przygotowany i zadawał szczegółowe pytania trafiające w sedno problemu. Już w latach 90. „The New York Times” pisał o jego uprzejmości i niekonfrontacyjnym tonie, który sprzyjał intelektualnym rozmowom z całą plejadą gości: od noblistów i naukowców, po aktorów, biznesmenów i polityków, jak Barack Obama czy Hillary Clinton. W dobie kryzysu finansowego z 2008 roku w swoim programie „Charlie Rose Show” w PBS gościł ekonomistów i finansistów z Wall Street prześcigających się w propozycjach, jak wyciągnąć Amerykę z recesji.

Marta Zdzieborska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.