Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

AD WO/MAN X-LECIA

BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE | AGENCJE MEDIOWE STUDIA PRODUKCYJNE | AGENCJE PUBLIC RELATIONS ORAZ AD MARKETER ROKU

MĄDRA GALA W CIENIU WOJNY

KAROLINA KAŁUŻNA (PRZESTRZEŃ), IZABELA ALBRYCHIEWICZ (GROUPM), KATARZYNA LACHOWICZ I GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI (HILL+KNOWLTON STRATEGIES) ZOSTALI TEGOROCZNYMI LAUREATAMI KONKURSU AD WO/MAN. MARCIN GAWORSKI ZOSTAŁ AD MANEM X-LECIA, A ARKADIUSZ GWIZDEK AD MARKETEREM ROKU 2021

Jubileuszowa gala 10. edycji konkursu AD WO/MAN przypadła na trudny czas. Mimo że rząd ogłosił formalny koniec pandemii koronawirusa w Polsce i po trzech latach najlepsi menedżerowie branży mogli się spotkać osobiście – nie było wiwatów ani wybuchów radości. Powodem wojenna agresja Rosji na Ukrainę. Mówił o niej gość specjalny wydarzenia Maksym Lezebnyk, CEO All-Ukrainian Advertising Coalition: – Dziękuję za możliwość wystąpienia przed wami. Od pierwszych dni wojny osobiście czułem wsparcie z Warszawy, ale wiem, że trafiało ono do wszystkich ofiar wojny w Ukrainie. Ludzie reklamy z całego świata kontaktowali się ze mną, mówili o solidarności z Ukraińcami, o przerażeniu barbarzyńskim zachowaniem Rosji, o tragizmie wojny i jej absurdzie. Jak możesz zmuszać kogoś do miłości do drugiej osoby bombami, czołgami i rakietami?! Żyjemy w XXI wieku, „Make love not bombs” – stwierdził Lezebnyk. Wezwał do wsparcia dwóch inicjatyw: Adaid.eu, platformy łączącej pracodawców branży kreatywnej z kandydatami do pracy z Ukrainy oraz projektu Ukrainian Creative Stories 2022, o którym mówił: – W ramach projektu będziemy nagradzali najlepsze ukraińskie reklamy, aby pokazać światu, jak wyjątkowymi i kreatywnymi twórcami są Ukraińcy, ale też aby wesprzeć branżę, która jest w trudnej sytuacji finansowej.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.