Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

AD WO/MAN X-LECIA

BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE | AGENCJE MEDIOWE STUDIA PRODUKCYJNE | AGENCJE PUBLIC RELATIONS ORAZ AD MARKETER ROKU

MĄDRA GALA W CIENIU WOJNY

KAROLINA KAŁUŻNA (PRZESTRZEŃ), IZABELA ALBRYCHIEWICZ (GROUPM), KATARZYNA LACHOWICZ I GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI (HILL+KNOWLTON STRATEGIES) ZOSTALI TEGOROCZNYMI LAUREATAMI KONKURSU AD WO/MAN. MARCIN GAWORSKI ZOSTAŁ AD MANEM X-LECIA, A ARKADIUSZ GWIZDEK AD MARKETEREM ROKU 2021

Jubileuszowa gala 10. edycji konkursu AD WO/MAN przypadła na trudny czas. Mimo że rząd ogłosił formalny koniec pandemii koronawirusa w Polsce i po trzech latach najlepsi menedżerowie branży mogli się spotkać osobiście – nie było wiwatów ani wybuchów radości. Powodem wojenna agresja Rosji na Ukrainę. Mówił o niej gość specjalny wydarzenia Maksym Lezebnyk, CEO All-Ukrainian Advertising Coalition: – Dziękuję za możliwość wystąpienia przed wami. Od pierwszych dni wojny osobiście czułem wsparcie z Warszawy, ale wiem, że trafiało ono do wszystkich ofiar wojny w Ukrainie. Ludzie reklamy z całego świata kontaktowali się ze mną, mówili o solidarności z Ukraińcami, o przerażeniu barbarzyńskim zachowaniem Rosji, o tragizmie wojny i jej absurdzie. Jak możesz zmuszać kogoś do miłości do drugiej osoby bombami, czołgami i rakietami?! Żyjemy w XXI wieku, „Make love not bombs” – stwierdził Lezebnyk. Wezwał do wsparcia dwóch inicjatyw: Adaid.eu, platformy łączącej pracodawców branży kreatywnej z kandydatami do pracy z Ukrainy oraz projektu Ukrainian Creative Stories 2022, o którym mówił: – W ramach projektu będziemy nagradzali najlepsze ukraińskie reklamy, aby pokazać światu, jak wyjątkowymi i kreatywnymi twórcami są Ukraińcy, ale też aby wesprzeć branżę, która jest w trudnej sytuacji finansowej.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.