Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2022

Debata "Press"

JESZCZE NIE ZNIKNĄŁ LĘK PRZED PANDEMIĄ, A POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA ODBIORCÓW MEDIÓW I KONSUMENTÓW PODWAŻYŁA NAPAŚĆ ROSJI NA UKRAINĘ. W KRÓTKIM CZASIE PO RAZ KOLEJNY LUDZKIE POSTAWY PODDAWANE SĄ WERYFIKACJI, PODOBNIE JAK WARTOŚCI DEKLAROWANE PRZEZ MARKI I TYCH, KTÓRZY ZAPEWNIAJĄ IM PRZESTRZEŃ DO KOMUNIKACJI

JERZY MINORCZYK: Zanim zapytam o to, jakie trendy wpływają dziś na rozwój rynku reklamowego, nie mogę nie wspomnieć o toczącej się wojnie w Ukrainie. Co Wasze organizacje robią, abyśmy my – konsumenci mediów – nie stali się ofiarami tej wojny?

BEATA GOLUBIŃSKA: Prawda jest w DNA wydawnictwa RASP, a naszym celem jest przekazywanie rzetelnych informacji. Mamy doświadczonych dziennikarzy, korespondentów, którzy przebywają w Ukrainie i przekazują wiadomości o przebiegu wojny. Nawiązaliśmy sojusze z innymi mediami, takimi jak kanał Ukraina24, który udostępniamy (całodobowy streaming z symultanicznym tłumaczeniem) w Playerze, jak Politico, „Die Welt”, Reuters. Stworzyliśmy mnóstwo formatów informacyjnych umożliwiających przekazywanie na bieżąco wiadomości o tym, co dzieje się w Ukrainie i w związku z wojną, mamy też sporo publicystyki, analizy, komentarze.

BARTOSZ WYSOCKI: Prawda i rzetelność to dziś jeszcze ważniejsze aspekty naszej działalności. Zaczęło się to w czasie pandemii, nasiliło w trakcie wojny w Ukrainie. Redakcja Gazeta.pl co kwartał składa wobec czytelników i użytkowników deklarację, w jaki sposób będzie się zachowywać i jakie treści dostarczać. I co kwartał weryfikuje, czy się z niej wywiązała. Nie tylko użytkownicy, ale i klienci oczekują, że będziemy wiarygodni, będziemy budować bezpieczne otoczenie, w którym się pojawią z przekazem reklamowym. 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.