Wydanie: PRESS 03-04/2022

Branża nie dla sztywnych

Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom ma setki tysięcy fanów w mediach społecznościowych. Sporo jak na firmę, która nie istnieje

Leopolda Staffa to niewielka ulica, która w cmentarnym kwartale Bytomia prowadzi do nekropolii Jeruzalem. Poza porą przedpołudniowych pogrzebów – kiedy podjeżdża tu po kilkadziesiąt aut – senna niczym anioł z nagrobka, zastygły z głową opartą na ramionach.

Pod numerem 1 budynek bez okien, z cegieł, rozmiaru szopy na narzędzia, za to z wyeksponowaną tabliczką „Anno Domini 2012” nad drzwiami.

Właśnie tu miałby się mieścić Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom, który ma jedno z najpopularniejszych kont w polskich mediach społecznościowych. Taki adres widnieje w każdym razie na Facebooku – w poście, który promuje „kompleksowe usługi funeralne, w tym organizację pogrzebów, pochówki w Bytomiu i całej Polsce, transport krajowy, przenoszenie grobów, pochówek tradycyjny oraz kremację”.

To może telefon? Zakład zaprasza także do kontaktu telefonicznego w celu zapoznania się z ofertą, w której „znajdą Państwo produkty w szerokim zakresie cenowym, dopasowane do gustu oraz budżetu”. Niestety, pod 884 617 468 słyszymy tylko „Przepraszamy, abonent wybranego numeru nie przyjmuje połączeń przychodzących”.

To może strona internetowa? Nie ma. A może adres mailowy [email protected]?

„Porozmawia Pan z nami na temat działalności Zakładu Pogrzebowego AS?”.

„Tak, proszę przesłać pytania”.

Katarzyna Pachelska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.