Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2022

Od czytania wolą paczki

Braki papieru i stuprocentowe podwyżki jego ceny wymusiły wzrost cen „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej”, dzienników Polska Press, „Tygodnika Powszechnego”, „Polityki”, „Newsweek Polska” i tygodników prawicowych. Zamknięto tytuły związane z marką Focus oraz magazyny „Elle Man” i „Samo Zdrowie”

Dawid Bojarski, redaktor naczelny „CD-Action”, mówi krótko: – To było uprzedzenie ciosu. Gdybyśmy dziś uniku nie zrobili, być może za kilka miesięcy papierowego „CD-Action” w ogóle by nie było.

Magazyn poświęcony grom komputerowym nie będzie się już ukazywał w cyklu czterotygodniowym. Na kwiecień zapowiadany jest numer kwartalnika „CD-Action”. Powód? – Rosnące na całym świecie w szalonym tempie ceny papieru i brak widoków na poprawę wymykającej się spod kontroli sytuacji. Każda faktura za papier oznaczała podwyżki o 20–30 procent – mówi Bojarski. – To były dwa miesiące siedzenia nad tabelkami w Excelu i analizowania, co robić, by przetrwać. Zmiana cyklu wydawniczego i papieru, na którym będziemy się drukować, były jedynym ratunkiem – opisuje redaktor naczelny pisma. Kwietniowy numer kosztować ma nie jak dotychczas 14,99 zł, ale 34,50 zł. Liczył będzie 164 strony, o 20 więcej niż dotąd.

Grzegorz Sajór

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.