Wydanie: PRESS 09-10/2017

RODO – zagrożenie czy szansa dla treści?

(fot. Andrzej Hulimka)

Czy nowe regulacje europejskie o danych osobowych mogą przeorać rynek reklamy i zmienić internet? – debata

Debatę współorganizowaną przez magazyn „Press” i Fundację Panoptykon moderował Andrzej Skworz.

Michał Kreczmar dyrektor, dział transfomacji cyfrowej PWC
Włodzimierz Schmidt prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Vadim Makarenko szef działu danych, „Gazeta Wyborcza”
Katarzyna Szymielewicz współzałożycielka i prezeska Fundacji Panoptykon

Andrzej Skworz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.