Wydanie: PRESS 09-10/2017

Nieme kino na Facebooku

Krótkie filmy z napisami podbijają media społecznościowe. Podpowiadamy, jak je robić, by były chętnie oglądane

Napisy w filmach wideo są dla odbiorców niechętnych do włączania dźwięku dobrym zastępstwem ścieżki dźwiękowej. Wykorzystywane są głównie w social mediach, ale coraz częściej trafiają także na strony główne portali. Ich zaletą jest nieinwazyjne prezentowanie treści. Ale jak je robić dobrze?

Tadeusz Płaczkiewicz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.