Wydanie: PRESS 09-10/2017

Nieme kino na Facebooku

Krótkie filmy z napisami podbijają media społecznościowe. Podpowiadamy, jak je robić, by były chętnie oglądane

Napisy w filmach wideo są dla odbiorców niechętnych do włączania dźwięku dobrym zastępstwem ścieżki dźwiękowej. Wykorzystywane są głównie w social mediach, ale coraz częściej trafiają także na strony główne portali. Ich zaletą jest nieinwazyjne prezentowanie treści. Ale jak je robić dobrze?

Tadeusz Płaczkiewicz

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.