Wydanie: PRESS 10/2016

Trio reaktywacja

BBC jesienią musi ratować prestiż „Top Gear”, a Amazon udowodnić, że na fenomenie Clarksona można zarabiać kokosy również w sieci.

Półtora roku po tym, jak BBC pozbyło się Jeremy’ego Clarksona prowadzącego „Top Gear”, już wie, że musi zbudować potencjał tego programu od początku. Pierwszy sezon „Top Gear” z nową obsadą, emitowany od maja do lipca tego roku, okazał się klapą. Co teraz?

Artur Osiński, Londyn

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.