Wydanie: PRESS 03/2015

Scenograf musi mieć jaja

W tym zawodzie jest się między kilkoma młotami a kowadłem. Scenografia reklamowa ma się podobać reżyserowi, kreatywnemu, a zwłaszcza klientowi.

Wybudować skocznię narciarską – takie zadanie dostała pod koniec ub.r. jedna z najmłodszych polskich scenografek, Dorota Boruń, która samodzielne projekty przygotowuje od trzech lat. – Cała trudność polegała na tym, że po instalacji miał zjechać prawdziwy skoczek – opowiada Boruń. Wysoką na osiem metrów skocznię wybudowano w ciągu sześciu dni w Alvernia Studios pod Krakowem, a scenografia była elementem kampanii firmy Samsung „Wyskocz do Soczi z Samsung i Piotrem Żyłą”. Wytrzymałość drewniano-metalowej konstrukcji wypróbował kaskader.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.