Wydanie: PRESS 03/2015

Motywowanie w reklamie

Płacowe systemy motywacyjne dla sprzedawców reklam należą do najpilniej strzeżonych tajemnic wydawców. Uchylamy ich rąbka.

Handlowiec w polskich mediach może zarobić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Jeśli się postara, otrzyma dodatkowe wynagrodzenie. Ze strony wydawców nie wymaga to szczególnego poświęcenia, gdyż zasada jest prosta: zarobisz proporcjonalnie tyle, ile wniesiesz do firmy. Według wydawców ten prosty mechanizm jest najskuteczniejszą metodą motywowania handlowców, aby pozyskiwali więcej klientów reklamowych.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.