Wydanie: PRESS 03/2015

Wydawcy uświadamiają

Nowy regulamin Izby Wydawców Prasy przypomniał o problemie kradzieży tekstów w Internecie. Ale go nie rozwiąże.

Dostaję e-mailem od znajomego dziennikarza tekst z „Wprost” o Kamilu Durczoku kilkanaście godzin przedtem, zanim tygodnik trafi do sprzedaży. Symbole © i ℗ oznaczają, że zgodnie z regulaminem przyjętym w połowie stycznia br. przez Izbę Wydawców Prasy ten, kto skopiował tekst, umieścił go na stronie internetowej, rozsyłał dalej lub tylko nawet szczegółowo opisał, powinien tygodnikowi zapłacić 3 tys. zł plus podatek VAT.
Będą płacić?

Mariusz Kowalczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.