Wydanie: PRESS 06/2013

Polubić korporację

Wspieranie pasji pracowników nie tylko motywuje ich do pracy, ale też sprawia, że trudniej im odejść z firmy

Kilkudziesięciu pracowników PKO Banku Polskiego przez wiele miesięcy zostawało w miejscu pracy po godzinach. Robili to chętnie. Część z nich w Warszawie uczyła się robić witraże, pozostali uczestniczyli w kursie dekupażu w Poznaniu. Prowadziła go pracownica banku, której pasją jest ta modna ostatnio technika zdobnicza. Tworzyć witraże z kolei uczyła bankowców artystka, która na co dzień prowadzi zajęcia w domu kultury.

Zajęcia odbywały się w pomieszczeniach banku. Z inicjatywą ich zorganizowania wyszli sami pracownicy, pracodawca pomógł im je zrealizować. Bank wspiera podobne inicjatywy logistycznie i finansowo w ramach programu „PKO po godzinach”. W 2012 roku skorzystało z niego ponad 2,5 tys. osób.

Beata Goczał

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.