Wydanie: PRESS 04/2012

Dużo i zdrowo

Producent leków z podłódzkich Pabianic pod względem wydatków na reklamę zdetronizował koncern Unilever. A reklamy wymyśla i robi we własnym zakresie

Biura pabianickiego Aflofarmu przypominają bardziej agencję reklamową niż fabrykę leków. Oprócz farmakologów, techników i pracowników produkcyjnych Aflofarm zatrudnia reżyserów, grafików i sam przeprowadza castingi do reklam. Jest jednym z większych producentów spotów w kraju: w ub.r. zrobił prawie 100 telewizyjnych i 250 radiowych. Według badań Kantar Media przeznaczył na reklamę radiową 182,6 mln zł, o 55 proc. więcej niż w 2010 roku. Pod względem wydatków reklamowych jest ósmą firmą w kraju. Wśród firm farmaceutycznych wskoczył na pozycję lidera. Obecność w jego reklamie Jolanty Kwaśniewskiej jesienią ub.r. zauważyła cała Polska. Jednak w branży reklamowej i mediowej o Aflofarmie nie mają dobrego zdania. Nie daje im zarobić.

Michał Frąk, „Gazeta Wyborcza Łódź”

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.