Wydanie: PRESS 08/2011

Twarze budują prestiż

- Uczelnie doceniają siłę promocyjną znanych postaci goszczących z wykładami

Honorarium 80 tys. zł za gościnny wykład Lecha Wałęsy na tle 150 tys. dol. za godzinną prezentację b. wiceprezydenta USA Ala Gore’a może się wydawać kwotą niewygórowaną. Ale i tak dla polskich uczelni to próg nie do przeskoczenia. Dlatego rzadko sięgają one po nazwiska rangi globalnej, co nie znaczy, że nie zdają sobie sprawy z promocyjnej siły znanych twarzy.

 

Nie mogąc sięgnąć po gości ze światowej pierwszej ligi, polskie uczelnie zapraszają wybitnych specjalistów w określonych dziedzinach. Ci nie wywołują co prawda takiego rozgłosu jak postacie znane powszechnie, ale i tak przyciągają uwagę mediów. 


Więcej w sierpniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.