Wydanie: PRESS 08/2011

Magazyn w sieci

- Czego możemy uczyć się od magazynów ukazujących się wyłącznie w Internecie

Niektórzy twórcy e-magazynów mówią, że „papier stanowi wartość samą w sobie”. Ale oni – najczęściej z powodu kosztów – wybrali publikowanie w Internecie. Spośród e-magazynów spełniających następujące kryteria: wychodzą  jedynie w sieci, miały już co najmniej trzy wydania i są bezpłatne, wybraliśmy 13. O opinie na ich temat poprosiliśmy ekspertów: redaktora, projektantów grafiki i specjalistów od reklamy w sieci.

Więcej w sierpniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.