Wydanie: PRESS 09/2003

Nie ma jak w domu

Wielu reklamodawców trafia na czarne listy dłużników mediów, bo domy mediowe przetrzymują ich pieniądze.

W Polsce niewiele firm płaci za reklamę w terminie. Ściąganie płatności od reklamodawców to ciągła walka. Wielu mniejszych graczy rynku mediów już w niej poległo - stwierdza Krzysztof Kawaliło, prezes Burda Polska.

Wszystkie firmy mają czarne listy niewypłacalnych, niepewnych klientów, ale nikt nie poda nazw na nich figurujących. - Sytuacja na rynku jest nie najlepsza, dlatego sprawy opóźniających się płatności trzeba załatwiać delikatnie. Sztuką jest szybko dostać pieniądze za reklamę i nie stracić klienta - tłumaczy szef biura reklamy jednego z wydawnictw.

Małgorzata Zgutka

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.