Wydanie: PRESS 09/2003

Przeciążenie

Po nocy ciemności w Ameryce stało się jasne, że media powinny inwestować w generatory prądu, gdyż straty ponoszone z powodu braku reklam są większe niż koszty obsługi systemów awaryjnych.

Wielka awaria prądu, która dotknęła w sierpniu ponad 50 mln osób w ośmiu amerykańskich stanach i kanadyjskiej prowincji Ontario, okazała się sprawdzianem gotowości mediów do pracy w ekstremalnych warunkach.

Agnieszka Pukniel

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.