Wydanie: PRESS 09/2003

Opera pekińska

12 spotów w trzy miesiące - w takim tempie agencje pracują dla telekomów.

Na tablicy kierującej do warszawskiej agencji G2 (oddział Grey Worldwide Warszawa) obok dwójki w nazwie dopisano czwórkę i zdanie: "The only easy day was yesterday" ("Jedyny łatwy dzień był wczoraj") - motto jednego z amerykańskich oddziałów specjalnych. - Ten żart dobrze oddaje charakter pracy z klientami telekomunikacyjnymi. Bywa, że pracujemy po nocach, a atmosfera przypomina działania wojenne - śmieje się Piotr Kośmider, client service director G2, która od 2001 roku obsługuje PTK Centertel.

Tomasz Jastrzębowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.